O co chodzi z tymi głodnymi gwiazdami? Socha przyznaje się do głodu grania, a Zielińska...
„Małgorzata Socha – głodna sceny” – taki billboard zawisł w wielu miastach Polski. Czyżby znana aktorka, która została niedawno po raz trzeci mamą, zatęskniła już za aktorstwem? Rusza kampania #Głodna? #Głodny? i już niebawem poznamy prawdę!
Od początku października w polskich miastach oglądać można kampanię, w której znane osoby, w tym m.in. aktorki Małgorzata Socha, Katarzyna Zielińska przyznają się do „głodu” sceny, podróżowania, zwycięstw i wolności. Ich billboardy zawisły w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Łodzi, Trójmieście i na Śląsku.
7 znanych mówi o swoim „głodzie”
Kampania, w której znane postaci przyznają się, że odczuwają głód, na razie jest tajemnicza i nie zdradza swojego celu. Jej rozwinięcie i wytłumaczenie poznamy pod koniec października.
Na billboardach znani artyści, sportowcy i przedstawiciele świata nauki otwarcie przyznają, że są głodni. Mimo tego, że wiele już osiągnęli w swoim życiu, nie chcą osiąść na laurach - nadal mają ogromny apetyt wiedzy, sukcesów czy nowych doświadczeń i doznań.
#Głodna? #Głodny?
Aktorka Małgorzata Socha pragnie sceny, zaś jej koleżanka po fachu i także świeżo upieczona po raz drugi mama Katarzyna Zielińska chce podróżować.
Piłkarz i obrońca polskie reprezentacji w piłce nożnej Michał Pazdan przyznaje się, że wciąż jest głodny zwycięstw.
Satyryk Mikołaj Cieślak, współtwórca Kabaretu Moralnego Niepokoju mówi o tym, że nadal jest głodny uśmiechów.
Tancerz i prezenter Michał Piróg przyznaje się do głodu wolności.
Popularyzator astronomii Karol Wójcicki z Centrum Nauki Kopernik nadal mocno chce poznawać gwiazdy na niebie.
Tancerka Ewa Szabatin zaś wciąż jest głodna … tańca.
A ty czego jesteś głodna?
Znane osoby, przyznające się do swojego abstrakcyjnego głodu, będzie można także zobaczyć na nośnikach LCD w wagonach metra. Co więcej, większość gwiazd zachęca swoich znajomych i fanów do dzielenia się podobnymi spostrzeżeniami na swoich profilach w mediach społecznościowych.
Chcą w ten sposób stworzyć na Instagramie łańcuszek osób, niebojących się publicznie mówić o swoim „głodzie”, czyli naturalnych dla danej osoby pragnieniach.
Jak myślicie, dlaczego znane osoby zdecydowały się opowiedzieć o swoich pragnieniach? Jaki jest cel kampanii? Podzielcie się swoim zdaniem w komentarzach.
Zapraszamy do naszej internetowej szkoły rodzenia:
Źródło: materiały prasowe
Zobacz też:
- Jak rozwijać dziecięce pasje?
- Gra w piłkę nożną z dzieckiem: propozycja zabawy
- Jak odkrywać i rozwijać dziecięce talenty? [ROZMOWA Z EKSPERTEM]