Reklama

Lody Ekipy od firmy Koral (które powstały przy współpracy z popularnymi polskimi youtuberami) to prawdziwy hit wśród dzieci i nastolatków. Kiedy pojawiają się w sklepie, znikają jak świeże bułeczki. Z jakiegoś powodu wszyscy chcą je mieć!

Reklama

Chłopiec przeżył prawdziwe rozczarowanie

Nie inaczej było z 9-letnim chłopcem z Olsztyna. Gdy dowiedział się, że lody, na które od dawna „polował” są dostępne w osiedlowym sklepie, nie posiadał się z radości. Chciał kupić ich aż osiem, więc popędził do domu po swoje oszczędności.
Wyjął ze skarbonki 100 zł. Przy kasie okazało się, że lody były bardzo drogie. Za osiem lodów na patyku zapłacił... 80 złotych, czyli wydał prawie wszystkie oszczędności!


„Sklepowej nawet nie przyszło do głowy zapytać 9-latka, czy widział, jaka jest cena. Syn był przekonany, że kosztują 2,50 zł – gdyby miał przy sobie 10 zł, sytuacja byłaby prosta: wystarczyłoby mu tylko na jednego, zabrakłoby mu 70 zł, pewnie taką informację by otrzymał” – relacjonuje mama chłopca w liście przesłanym do redakcji portalu Twój Kurier Olsztyński.

Po wyjściu ze sklepu 9-latek zadzwonił do mamy, żeby odpowiedział, co się wydarzyło. „Syna wmurowało, ale jako że jest dzieckiem, nie jest na tyle asertywny, by powiedzieć, że przepraszam, za taką cenę to jednak nie wezmę tych lodów. Zapłakany zadzwonił do mnie z tą informacją” – dodaje mama 9-latka.

Co na to firma Koral?

Mama chłopca nie ma pretensji ani do syna, ani nawet do sklepów, które – jak podkreśla – mają prawo narzucać swoją cenę. Za to, co się wydarzyło, obwinia przede wszystkim sprzedawcę. „Jak najbardziej rozumiem, że cena na opakowaniu jest sugerowana przez producenta oraz że sklep ma prawo dyktować swoje ceny – choć uważam, że powinien być zachowany rozsądek. Natomiast razi mnie postawa sprzedawczyni, która bez mrugnięcia okiem zrobiła taką sprzedaż na 9-latku. Zwyczajnie wstyd” – komentuje, uczulając rodziców, by zwracali większą uwagę na to, jak ich dzieci wydają oszczędności.

Co na to Koral? Cytowany przez portal dlahandlu.pl, dyrektor generalny firmy Mariusz Jurek, podkreśla, że firma odcina się od podobnych praktyk sklepów. „Firma Koral jasno określiła tzw. sugerowaną cenę sprzedaży na poziomie 2 zł za sztukę za wersję 50 ml oraz 2,80 zł za sztukę za wariant XL o pojemności 65 ml” – wyjaśnia.

Wasze dzieci też polują na te lody?

Zobacz też:

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama