Przyłącz się do akcji „Ubrania od Serca” i wesprzyj dzieci z domów dziecka!
To ostatnia szansa, by wziąć udział w programie „Ubrania od Serca”. Jeszcze do 30 czerwca kupując kapsułki i proszki do prania marki Vizir, możesz wesprzeć dzieci z domu dziecka.
- materiały promocyjne
Jak twierdzi psycholog dziecięca dr Aleksandra Piotrowska, „możliwość samodzielnego wyboru ubrań pozwala młodemu człowiekowi na budowanie przeświadczenia, że ma on wpływ na swoje życie i na swoją przyszłość. Daje to pewność siebie i zachęca do stawiania i osiągania kolejnych celów”. Dlatego łączmy siły i wyruszajmy na zakupy, środków do prania nigdy nie jest za dużo!
Marka Vizir już od trzech lat wraz z Towarzystwem Nasz Dom organizuje program charytatywny „Ubrania od Serca”. Dzięki akcji ponad 5 300 dzieci z domów dziecka otrzymało vouchery na zakup nowych wymarzonych ubrań. Tegoroczna, już 4. edycja, rozpoczęła się 1 kwietnia i potrwa do 30 czerwca br. W tym czasie każdy, kto zakupi kapsułki lub proszki do prania Vizir, przyczyni się do wsparcia dzieci z domów dziecka, które otrzymają bony podarunkowe na zakupy odzieżowe w wybranym sklepie.
„To wspaniały program, który niesie ogromną radość dzieciom. W trakcie i po zakończeniu poprzednich edycji otrzymywaliśmy od podopiecznych rysunki, ich historie z zakupów, a to wszystko w ramach podziękowania za umożliwienie im samodzielnego zakupu ubrań, które im się podobają i dzięki którym mogą wyrażać siebie” – mówi Elżbieta Prządka, koordynator ds. współpracy z partnerami zewnętrznymi Towarzystwa Nasz Dom.
Ubranie a szacunek i pewność siebie
Ubranie jest formą komunikowania się z otoczeniem, wyrażania swoich poglądów czy aspiracji. W okresie dojrzewania jest to szczególnie zauważalne, ponieważ dzieci mają coraz silniejszą potrzebę pokazywania swojej indywidualności. W Polsce w placówkach opiekuńczo-wychowawczych przebywa prawie 16,7 tys. dzieci i młodzieży. Ponad 60% stanowią osoby między 10. a 17. rokiem życia, czyli w okresie kształtowania się charakteru oraz zdobywania umiejętności przydatnych w dorosłym życiu.
„Nasz wizerunek odgrywa istotną rolę już od wczesnego dzieciństwa. Jest on ważny w kontaktach międzyludzkich, w kształtowaniu się samooceny i poczucia własnej wartości, w budowaniu motywacji do działania czy w przypisywaniu sobie określonych szans na sukces. Oczywiście, styl często podlega wpływowi rówieśników i zmieniających się trendów mody, ale u nastolatków jest to niezwykle ważne w pokazywaniu swojej indywidualności i poszukiwaniu akceptacji. Umożliwienie dziecku samodzielnego wyboru swoich ubrań to przejaw szacunku ze strony otoczenia dla jego gustów, jego wyborów, decyzji, co jest jedną z potrzeb rozwojowych. Młodzież nie tyle, co oczekuje podzielania i akceptowania przez opiekunów ich stylu i wyborów, co przyzwalania na ich posiadanie i traktowania ich z szacunkiem” – wyjaśnia dr Aleksandra Piotrowska.
Pomaganie przez pranie
Już tylko do 30 czerwca można włączyć się w akcję. Można to zrobić poprzez zakup nowych proszków i kapsułek do prania Vizir, które zostały wzbogacone o dodatkową moc usuwania plam. Opakowanie produktów zostało oznaczone charakterystycznym logo w formie pomarańczowego serca, dzięki temu znacznie łatwiej jest je odnaleźć w sklepach. Część dochodu ze sprzedaży tych produktów zostanie przeznaczona na vouchery dla dzieci z domów dziecka.
„Cieszymy się, że akcja niesie wsparcie dzieciom z domów dziecka. Trzecia edycja okazała się dużym sukcesem zarówno ze względu na ilość ufundowanych voucherów, jak i liczbę zgłoszeń. Ponad 2 550 podopiecznych z domów dziecka otrzymało bony podarunkowe. Przeszło to nasze najśmielsze oczekiwania! Pokazuje to, że nawet w obliczu trudnych sytuacji Polacy potrafią jednoczyć siły i nieść pomoc, a środki do prania Vizir towarzyszą nam w codziennych domowych obowiązkach. Mamy nadzieję, że w tym roku akcja ponownie odniesie sukces i wspólnie sprawimy radość jeszcze większej liczbie dzieci” - mówi Mariola Mirek, Dyrektor ds. Komunikacji w Procter & Gamble w Centralnej Europie.
Program „Ubrania od Serca” może wesprzeć każdy! Wystarczy kupić następujące produkty w okresie
od 1 kwietnia do 30 czerwca 2021 roku dostępne we wszystkich sklepach detalicznych w Polsce*:
- kapsułki do prania Vizir Allin1 Większa Siła Odplamiania 31 prań: 38.02 PLN**
- kapsułki do prania Vizir Allin1 Większa Siła Odplamiania Do Kolorów 31 prań: 38.02 PLN**
- proszek do prania Vizir Aqua-Puder Większa Siła Odplamiania 50 prań: 45.07 PLN**
- proszek do prania Vizir Aqua-Puder Większa Siła Odplamiania Do Kolorów 50 prań: 45.07 PLN**
*Asortyment, ekspozycja produktu, ceny i promocje są uzależnione od sprzedawcy. Są to jedynie zalecenia P&G.
** Sugerowana cena detaliczna produktów, w zależności od sklepu może się różnić.
Zobacz także: