Reklama

Lidl chce zachęcić klientów do częstszych zakupów i oferuje rezerwacje produktów przez internet. Od 23 maja zacznie obowiązywać nowy regulamin sklepów internetowych Lidl, który pozwoli bezpłatnie rezerwować produkty, a później odbierać je w sklepie. Dzięki temu nie trzeba będzie spędzać tyle czasu wśród innych kupujących w sklepie i narażać się na zarażenie koronawirusem.

Reklama

Rezerwacje przez internet w Lidlu

Rezerwacji wybranych produktów ze sklepu Lidl klienci dokonają przez internet na stronie rezerwuj.lidl.pl po zalogowaniu się do „Mojego konta Lidl". Rezerwacja może dotyczyć tylko jednego konkretnego sklepu stacjonarnego Lidl, a sieć zastrzega sobie prawo do nakładania ograniczeń co do maksymalnej liczby rezerwacji w przypadku niektórych produktów. Usługa będzie dostępna od 23 maja.

Jak działają rezerwacje w Lidlu?

Aby zarezerwować produkty i odebrać je sklepie Lidl, trzeba zalogować się do swojego konta w sklepie internetowym Lidl, zaznaczyć sklep, w którym nastąpi odbiór zakupów i zdecydować się na termin odbioru rezerwacji. W następnym kroku klient musi wybrać towar, a po wydrukowaniu potwierdzenia, udać się do Lidla po zakupy i opłacić je.

Jak długo są ważne rezerwacje w Lidlu?

Zgodnie z nowym regulaminem sklepu internetowego Lidl rezerwacja zakupów będzie ważna jeszcze przez godzinę po terminie, jaki klient wybrał w swoim zamówieniu. Oznacza to, że jeśli spóźnisz się po odbiór produktów ponad godzinę, twoja rezerwacja wygaśnie.

Uwaga! Trzykrotne nieodebranie zarezerwowanych produktów w Lidlu może skutkować blokadą usługi dla danego klienta.

Jakich produktów nie będzie można rezerwować w Lidlu?

Lidl oferuje możliwość rezerwowania produktów dostępnych w sklepach stacjonarnych, choć nie wiadomo jeszcze dokładnie, jakie konkretnie grupy towarów Lidl przeznaczy do internetowych rezerwacji, czy klienci zarezerwują tylko żywność, czy także kosmetyki i ubranka dla dzieci. Na pewno nie będzie można rezerwować:

Zobacz też:

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama