Reklama

Każdego roku na premierę świątecznej reklamy domów towarowych John Lewis z zapartym tchem czekają tysiące Brytyjczyków, dla których jej pojawienie się oznacza oficjalne rozpoczęcie okresu przedświątecznego.

Reklama

Tegoroczna reklama została wypuszczona w internecie już 13 listopada. Kilka dni później miała też swoją premierę telewizyjną na antenie ITV w bloku reklamowym programu „X Factor: Celebrity”. Jest niezwykle wzruszająca, dlatego nie dziwne, że bije wszelkie rekordy popularności. Do tej pory ma już prawie 9 milionów wyświetleń na kanale YouTube. Wy też ją zobaczcie!

Świąteczna reklama brytyjskich domów towarowych John Lewis 2019

Tegoroczna historia przedstawiona w świątecznej reklamie Johna Lewisa to animacja opowiadająca o magii przyjaźni i o tym, jak jeden przemyślany gest może zrobić różnicę i odmienić rzeczywistość. Występuje w niej smok Edgar, który jest tak bardzo podekscytowany zbliżającymi się świętami, że nie może nad sobą zapanować. Bardzo chciałby zaprzyjaźnić się z mieszkańcami baśniowej krainy, ale to zadanie okazuje się niezwykle skomplikowane.

Jego poczynania nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, a zamiast tego doprowadzają do wielu ognistych konsekwencji (Edgar, jak każdy smok, zionie ogniem, niestety nie zawsze zamierzenie). Z pomocą przychodzi mu jego przyjaciółka, Ava. Dziewczynka wymyśla pomysł na idealny prezent dla smoka. Dzięki niemu Boże Narodzenie Edgara zajaśnieje na swój własny, niepowtarzalny sposób.

Zobaczcie sami tę piękną reklamę. Ale uwaga, radzimy najpierw przygotować chusteczki. Ta historia to prawdziwy wyciskacz łez!

Co sądzicie o tej brytyjskiej reklamie? Jesteście pod wrażeniem, czy uważacie, że polska reklama świąteczna stworzona przez Allegro jest lepsza? Podoba się wam moda na wzruszające, bożonarodzeniowe reklamy, czy oceniacie je jako tanie wyciskacze łez? Jesteśmy ciekawe waszych opinii!

Źródło: Youtube, wirtualnemedia.pl

Zobacz też:

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama