Reklama

Buzia małej Anna Turner Cook stała się logo-ikoną marki Gerber w 1928 roku i trzeba przyznać, że to chyba jedno z najbardziej rozpoznawanych dzieci na świecie. Znajoma mamy dziewczynki, Dorotha Hope Smith, wysłała wówczas na konkurs rysunek noworodka, który namalowała węglem. Ostatecznie logo z twarzą Ann zostało zarejestrowane oficjalnie jako znak handlowy Gerbera w 1931 roku. Z pewnością wielu rodziców chciałoby takiej kariery dla swojego maluszka. Przez ostatnie 90 lat wpłynęło mnóstwo zdjęć od rodziców, którzy pragną, by to ich dziecko znalazło się na słoiczkach tej marki. Od kilku lat szanse na spełnienie tego marzenia są znacznie większe. Od 2010 roku Gerber organizuje bowiem plebiscyt, w ramach którego mały zwycięzca ma szansę przez rok widnieć na słoiczkach. Marka ogłosiła właśnie, kto został nową "twarzą Gerbera".

Reklama

Ujmujący uśmiech

18-miesięczny Lucas Warren z Dalton w stanie Georgia (USA) pokonał 140 tysięcy małych modelek i modeli. Przez cały rok będzie pojawiał się na produktach i w kampaniach reklamowych firmy, a jego rodzice otrzymają 50 tys. dolarów nagrody. To przełomowe wydarzenie, ponieważ mały model ma zespół Downa. - Mamy nadzieję, że to będzie miało wpływ na wszystkich i rzuci nieco światła na specjalne potrzeby części naszego społeczeństwa i pomoże tym, którzy potrzebują, by ich wyjątkowe potrzeby akceptować, a nie ograniczać - powiedział tata 18-miesięcznego Lucasa, Jason. - Oni mają potencjał, by zmieniać świat jak każdy inny. - dodaje.

"Ujmujący uśmiech chłopca i radosna ekspresja podbiły nasze serca. Wszyscy jesteśmy zachwyceni, że to właśnie on wygrał" – tak w komunikacie prasowym uzasadnił wybór jury Bill Partyka, prezes i dyrektor generalny Gerber. Wybór Gerbera jest szeroko komentowany i chwalony, mówi się wiele o przełamywaniu tabu. Sceptycy jednak uważają, że to sprytny chwyt marketingowy marki. A Wy co uważacie na ten temat? Napiszcie w komentarzach.

Źródło: thebump.com, Instagram

Zobacz także:

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama