Reklama

Właściwy przebieg rozszerzania diety ma istotny wpływ na rozwój młodego organizmu. Sposób, w jaki ukształtuje się metabolizm, odporność czy układ pokarmowy zadecyduje o tym, jak będą wyglądać kolejne lata życia dziecka. To dlatego rodzicom szczególnie zależy, aby wykorzystać ten czas i właściwie karmić swojego malucha. Codzienna troska o jego samopoczucie i staranne komponowanie jadłospisu mają na celu jak najlepsze odpowiadanie na potrzeby dziecka. Nie bez powodu więc opiekunowie coraz częściej zwracają uwagę na kwestie związane z ochroną środowiska i sięgają po produkty ekologiczne – to decyzja, która pozytywnie wpłynie na przyszłość maluszka.

Reklama

Bio drogowskaz

Wybierając dla malucha produkty ekologiczne, warto poszukać na ich opakowaniu potwierdzenia, że taka żywność jest bio. Należy jednak pamiętać, że nie każdy produkt, na którym widoczne są przyjazne dla oka ilustracje związane z naturą, jest bio. O tym, że żywność spełnia wszystkie wymagania rolnictwa ekologicznego, świadczą bowiem widoczne na opakowaniu unijne logo żywności ekologicznej, czyli tzw. Euroliść, numer jednostki certyfikującej i kraj pochodzenia składników. Czy to jednak wystarczy, aby produkt spełniał wymagania delikatnego organizmu małego dziecka?

Ekologicznie i na miarę potrzeb malucha
Odpowiednie dla najmłodszych produkty bio oprócz certyfikatu ekologicznego, unijnego logo żywności ekologicznej, tzw. Euroliścia, i właściwych oznaczeń obok niego, posiadają również widoczne na opakowaniu wskazanie wieku (np. po 6. czy 8. miesiącu życia). Taka żywność świadczy o tym, że jest przeznaczona specjalnie dla najmłodszych i spełnia surowe normy jakości, określone przez prawo krajowe i Unii Europejskiej. Sięgając po taki produkt, rodzice mogą mieć pewność, że odpowiada na potrzeby żywieniowe malucha i powstał z troską o środowisko naturalne.

Smakowite nowości bio

Miłość i ciepło okazane maluchowi, w tym dbanie o jego prawidłową dietę, to dla rodziców priorytet. Wie o tym BoboVita, która podąża za potrzebami najmłodszych dzieci i ich opiekunów, dlatego z myślą o nich wprowadziła 18 pysznych nowości – linię produktów BoboVita Bio. To starannie wyselekcjonowane warzywa, owoce oraz mięso, które pochodzą wyłącznie ze 100% certyfikowanych ekologicznych upraw i 100% certyfikowanych ekologicznych hodowli, prowadzonych z najwyższą dbałością o środowisko i dobrostan zwierząt. Poza tym, że są bio, to produkty bez konserwantów*, bez barwników* i bez wzmacniaczy smaku*. Te smakowite propozycje, które spełniają wyjątkowo restrykcyjne normy jakości, są bezpiecznym wyborem dla malucha i idealnym pretekstem do zapoznawania go z nieznanymi dotąd smakami. Mniam!

„Pamiętając o wyjątkowych potrzebach najmłodszych, zależy nam również, aby odpowiadać na oczekiwania rodziców, dlatego BoboVita nieustannie udoskonala swoją ofertę, wprowadzając smakowite nowości. Widzimy coraz większe zainteresowanie produktami bio, zawierającymi składniki z upraw i hodowli ekologicznych. To zainspirowało nas do stworzenia nowej linii BoboVita Bio – posiłków, przecierów owocowych oraz musów owocowych w wygodnych tubkach. Jak wszystkie nasze propozycje, ich unikalne receptury o pysznym smaku oraz konsystencja zostały dopasowane do szczególnych wymagań żywieniowych najmłodszych, tak aby maluch już od początku dostawał to, co dobre – przy jednoczesnej trosce o środowisko naturalne i z myślą o jego przyszłości” – tłumaczy Aleksandra Rytel, młodszy kierownik ds. zarządzania marką BoboVita.

*Zgodnie z przepisami prawa.
Ważne informacje: Zaleca się kontynuację karmienia piersią podczas wprowadzania pokarmów uzupełniających. Karmienie piersią powinno trwać tak długo, jak jest to pożądane przez matkę i dziecko. Karmienie piersią jest najlepsze dla dziecka.
Marka BoboVita oferuje szeroką gamę produktów dla niemowląt i małych dzieci, obejmującą m.in. posiłki, zupki, przeciery owocowe w słoiczkach, musy owocowe w tubkach i kaszki. Produkty BoboVita cieszą się uznaniem i powodzeniem wśród konsumentów. Więcej informacji o ofercie produktów BoboVita znaleźć można na stronie www.bobovita.pl.
O Nutricia
Nutricia, oferując rozwiązania żywieniowe, pomaga dbać o zdrowie i dobre samopoczucie w kluczowych momentach życia człowieka. Firma jest liderem w sprzedaży produktów dla niemowląt i małych dzieci[1] oraz żywności medycznej dla osób wymagających specjalnej diety[2]. Od ponad 120 lat tworzy wartościowe produkty, dopasowane do potrzeb konsumentów na różnych etapach życia i dostosowane do zróżnicowanych potrzeb żywieniowych.
W ofercie firmy znajdują się m.in. produkty dla niemowląt i małych dzieci (mleka modyfikowane marki Bebiko 2, Bebilon 2, żywność uzupełniająca marki BoboVita), a także żywność specjalnego przeznaczenia medycznego do podaży doustnej (marki Bebiko 2, Bebilon 2 oraz m.in. Nutridrink, Nutridrink Protein, Cubitan), jak również do podaży przez zgłębnik (m.in. preparaty linii Nutrini i Nutrison). Receptury wszystkich produktów oparte są na najnowszych osiągnięciach naukowych oraz szerokiej wiedzy na temat składników odżywczych i ich roli w organizmie.
Nutricia Polska powstała w 1993 roku z połączenia polskiej firmy i zagranicznego inwestora. Dziś firma w warszawskiej siedzibie oraz w dwóch fabrykach w kraju – w Opolu oraz w Krotoszynie – zatrudnia ponad 1200 pracowników.
Fundacja Nutricia od 1996 roku konsekwentnie edukuje w obszarze żywienia niemowląt i małych dzieci oraz pacjentów ze specjalnymi potrzebami żywieniowymi, a także wspiera działalność badawczo-naukową środowiska medycznego.
Nutricia jest częścią grupy spółek DANONE – producenta żywności dopasowanej do potrzeb odbiorców na każdym etapie życia. W Polsce DANONE działa w 3 obszarach istotnych dla prawidłowego żywienia: produkty mleczne oraz pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój), żywienie specjalistyczne, obejmujące żywność dla niemowląt i małych dzieci oraz żywność specjalnego przeznaczenia medycznego (Nutricia). Wszystkie spółki DANONE łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz misja niesienia zdrowia poprzez żywność tak wielu ludziom, jak to możliwe. Poprzez oferowane produkty oraz realizowane projekty i programy – w myśl wspólnej wizji One Planet. One Health – spółki DANONE zachęcają do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych na co dzień, a także przyczyniają się do zdrowia kolejnych pokoleń i lepszego stanu naszej planety.
W 10 lokalizacjach w kraju zatrudnienie znajduje ponad 3 000 osób rozwijających się zawodowo w bezpiecznym i przyjaznym środowisku pracy. Poznaj grupę spółek DANONE, odwiedzając nową stronę internetową www.danone.pl.
[1] Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Total Poland including Discounters & Chemical Chains, sprzedaż wartościowa i udziały wartościowe w kategorii żywności dla niemowląt i dzieci do lat 3, okres styczeń-grudzień 2018 r.
[2] IQVIA, NFZ, Badanie „Żywienie dojelitowe w szpitalach” zrealizowane przez PEX PharmaSequence.

Reklama

Artykuł powstał z udziałem marki Nutricia

Reklama
Reklama
Reklama