Klienci oszaleli na punkcie Świeżaków, były też Lidlaki oraz warzywne i owocowe Srikeezy (Lidl). Do zakupu warzyw zachęcał także Spar, który do owoców i warzyw dodawał zabawki z „Epoki lodowcowej”. Teraz, gdy w Biedronce kończy się promocja na pluszaki, Lidl staruje z nowym gadżetem, który oprócz przyciągnięcia klientów rzecz jasna, ma zachęcić dzieci do spożywania owoców i warzyw.

Reklama

Kosmiczna woja na zabawki

Już od 13 listopada we wszystkich sklepach Lidl za każde wydane 50 zł, klienci otrzymają 1 figurkę, a zakup owoców i warzyw będzie dodatkowo nagradzany. Do zebrania jest aż 25 postaci Stikeez Star Wars, w tym kilka z najnowszego filmu „Gwiezdne wojny – ostatni Jedi”. Co więcej, dla kolekcjonerów Lidl przygotował także album z grą planszową w kształcie statku kosmicznego, ułatwiający przechowywanie figurek (12,99 zł/szt.) Natomiast dla miłośników przygód Luka Skywalkera, księżniczki Lei czy wojowniczej Rey, Lidl proponuje Gogle VR pozwalające na oglądanie filmów w rozszerzonej rzeczywistości (12,99 zł/szt.). Czy te bonusy będą tak atrakcyjne, jak pluszaki?

Moc owoców i warzyw

Wielu rodziców twierdzi, że dzieci nie lubią zielonego, ale może to nie do końca prawda. Lidl wierzy, że łącząc edukację żywieniową i zabawę, nakłoni najmłodszych do zdrowych nawyków. Jeżeli wśród zakupów pojawi się dowolne świeże warzywo lub owoc, klient otrzyma jedną dodatkową figurkę. Dyskont liczy, że jednocześnie będzie się to wiązało z tym, że dziecko chętniej zje ten produkt.
- Chcąc zachęcić wszystkich do stosowania w swojej codziennej diecie zdrowych produktów, w tym owoców i warzyw, powinniśmy szczególną uwagę skupić na dzieciach. To właśnie one, odpowiednio przygotowane, będą kontynuowały swoje nawyki żywieniowe w dorosłym życiu – a do najmłodszych najlepiej dotrzeć… poprzez zabawę. Kreatywne podejście do jedzenia i kuchni pozwala na przemycanie wartościowych składników do ich codziennego jadłospisu. Stąd pomysł na Stikeez, które mają przypominać o warzywach i owocach” – podkreśla Karol Okrasa.


Akcja Stikeez Star Wars będzie trwała od 13.11 do 10.12.2017 lub do wyczerpania zapasów. Więcej szczegółów na stronie www.lidl.pl

A Wy jakie macie sposoby, by nakłonić dziecko do jedzenia warzyw i owoców? Napiszcie w komentarzach.

Zobacz także

Zobacz także:

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama