Reklama

Firma Gerber rozpoczęła akcję poszukiwania dziecka, które stanie się ambasadorem marki, pojawiającym się na kanałach social media firmy przez najbliższy rok.

Reklama

#GerberPhotoSearch2018

Każdy może zgłosić dziecko do konkursu. Wystarczy, że opublikujesz jego zdjęcie na Instagramie i oznaczysz je #GerberPhotoSearch2018. Mały ambasador Gerbera może mieć maksymalnie 4 latka.

Bobas Gerbera będzie pojawiał się na kanałach social media marki przez najbliższy rok, a jego rodzina dostanie 50 tys. $, co w przeliczeniu na polskie złotówki wynosi ponad 187 tysięcy złotych.

Trzeba mieć to „coś”

Pewnie nie ma rodzica, który by nie był zakochany w swoim maluszku po uszy i nie uważał, że jego bobas jest najpiękniejszy. I w tym sensie każdy maluch zasługuje na to, aby być zwycięzcą konkursu. Gerber nie zdradził, jakie kryteria będzie brał pod uwagę, ale z pewnością maluch musi mieć w sobie to „coś”, co przyciągnie uwagę internautów na całym świecie.

W tym roku twarzyczką Gerbera jest 18-miesięczny Lucas Warren z Dalton z USA - pierwszy w historii marki ambasador z zespołem Downa. Gerber wybierając go, chciał pokazać, że jego produkty są dedykowane wszystkim dzieciom, bez wyjątków. Maluch zachwycił wszystkich swoim niesamowitym, pełnym radości uśmiechem.

"Ujmujący uśmiech chłopca i radosna ekspresja podbiły nasze serca. Wszyscy jesteśmy zachwyceni, że to właśnie on wygrał" – tak w komunikacie prasowym uzasadnił wybór jury Bill Partyka, prezes i dyrektor generalny Gerber.

Mały Lucas pokonał 140 tys. konkurentów i jego twarz pojawia się w kampaniach reklamowych i na słoiczkach z jedzeniem tej marki. Warto pamiętać, że jeden z bobasów firmujących produkty Gerbera przeszedł do historii, jako ikona pop kultury. Buzia małej Anna Turner Cook, stała się logo-ikoną marki Gerber w 1928 roku i jednym z najbardziej rozpoznawanych dzieci na świecie.

Od 2010 roku Gerber organizuje plebiscyt, w ramach którego mały zwycięzca ma szansę przez rok widnieć na słoiczkach. Z pewnością wielu rodziców chciałoby takiej kariery dla swojego maluszka. Tak więc pojawiła się niepowtarzalna okazja!

Czy chciałybyście, aby Wasze dziecko reklamowało produkty do jedzenia dla dzieci i niemowląt? Napiszcie swoje zdanie w komentarzach.

Zapraszamy do naszej internetowej szkoły rodzenia:

Źródło: ofeminin

Zobacz też:

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama