„Rossnę z dobrymi nawykami – czyste i zdrowe zęby” – kwietniowa akcja w Rossmannie
Czyste i zdrowe zęby – pod tym hasłem Rossmann zrealizuje trzecią odsłonę akcji z kreatywnymi książeczkami z bohaterami Czyściochowa. Wszystko po to, by wyrabiać odpowiednie nawyki higieniczne wśród najmłodszych i edukować poprzez zabawę.
- artykuł sponsorowany
Książeczki czekają na dzieci, których rodzice są uczestnikami programu Rossnę! By je otrzymać za 1 grosz wystarczy kupić w stacjonarnej drogerii minimum jeden produkt do higieny jamy ustnej dla dzieci. Akcja trwa od 1 do 30 kwietnia lub do wyczerpania zapasów.
Rossnę z dobrymi nawykami
Kształtowanie odpowiednich nawyków higienicznych wśród najmłodszych to jedno z podstawowych założeń misji programu Rossnę!. Dotychczasowe formuły, które zakładały edukację poprzez zabawę, okazały się strzałem w dziesiątkę: najmłodsi chętnie oglądają kolejne odcinki bajek i słuchają nowych piosenek z bohaterami Czyściochowa na kanale Rossnę! na YouTube, a kreatywne książeczki podczas październikowej i lutowej akcji rozeszły się w nakładzie 180 000 sztuk! Liczymy, że „Czyściochowe zabawy cz. 3” będą się cieszyły nie mniejszym zainteresowaniem, dlatego przygotowaliśmy niemal 100 000 egzemplarzy.
Kwietniowa edycja akcji „Rossnę z dobrymi nawykami” w całości poświęcona będzie higienie jamy ustnej. W książeczkach znajdą się więc kolorowanki, quizy, zagadki, naklejki i pomysły na kreatywne zabawy, których wspólnym mianownikiem będzie zdrowy, lśniący uśmiech.
Akcja jest skierowana do uczestników programu Rossnę!, a żeby otrzymać książeczkę za 1 grosz wystarczy kupić minimum jeden produkt do higieny jamy ustnej dla dzieci. Książeczki są dostępne tylko przy kasach obsługowych w stacjonarnych drogeriach Rossmann.
Akcja trwa do 30 kwietnia 2022 lub do wyczerpania zapasów.
Jeden uczestnik Rossnę! może skorzystać z akcji wiele razy, ale w ramach jednej transakcji może odebrać 1 sztukę książeczki. Artykuły do higieny jemy ustnej biorące udział w akcji oraz jej regulamin są dostępne tutaj: KLIK.
Zobacz także
materiał we współpracy z Rossmann