Reklama

W CCC wymarzone dodatki znajdą przedstawiciele wszystkich pokoleń, także najbardziej wymagający klienci, czyli dzieci. Z oferty marek własnych – Sprandi, Nelli Blue dla dziewczynek i Action Boy dla chłopców, oraz popularnych sportowych brandów, takich jak Adidas, Champion, Puma, czy New Balance, łatwo skompletować szkolną wyprawkę. Przydadzą się stabilne sneakersy, wygodne buty na zmianę i przepastne plecaki.

Reklama

Dziecięca kolekcja CCC Back To School na sezon jesień-zima 2021

Dzięki Sprandi uczniowie mogą ubrać się od stóp do głów. W kolekcji znalazły się bucket haty, pastelowe dresy, sneakersy, pastelowe albo białe, często dla ułatwienia zapinane na rzepy, oraz plecaki i torby sportowe.

materiały prasowe

Action Boy – marka przeznaczona dla chłopców – lansuje półbuty, lżejszą wersję traperów, w neutralnych odcieniach brązu i granatu.

materiały prasowe

Nelli Blue to świat dziewczynek. Przebojem kolekcji na jesień są trampki w landrynkowych kolorach.

materiały prasowe

Ze sportowych marek ze świata warto zainwestować w sneakersy Champion, New Balance czy Reebok. W kolekcji Champion nastolatki znajdą różnokolorowe dresy i sneakersy w klimacie retro, u Adidasa buty całe białe, w kontrastowych kolorach albo w neonowych odcieniach, np. oranżu. Pastele to domena nowej kolekcji New Balance.

Dzieciakom, które kochają styl przełomu wieków, spodobają się vansy – wsuwane albo sznurowane, w czerni i bieli. Kolorowe t-shirty można wybrać z kolekcji Champion, Pumy i Sprandi, a najbardziej pojemne plecaki pokazują Reebok i Sprandi.

materiały prasowe

Sesja amerykańskiej fotografki Lei Winkler, która pracowała już dla magazynów „Brick”, „W” i „i-D”, pokazuje radość z bycia dzieciakiem – wyzwania sportowe na boisku, swobodę jazdy na deskorolce, emocje na stadionie. Klimat amerykańskiego liceum znany z filmów – czerwone szafki, zielone murawy, orkiestra grająca na meczach – wywołują nostalgię za pierwszym dniem szkoły.

materiały prasowe

Oferta dziecięca jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.

materiały prasowe
Reklama

Artykuł powstał z udziałem marki CCC

Reklama
Reklama
Reklama