GRY
 
 

Dieta karmiącej mamy - jadłospisy do druku

Wydrukuj gotowy jadłospis dla karmiącej mamy. Sprawdź, co warto jeść podczas karmienia piersią, by zapewnić zdrowy rozwój dziecku.

dieta, kobieta, dieta karmiącej mamy
fot. Fotolia

Jeśli karmisz piersią, pamiętaj - to nie jest czas na odchudzanie i stosowanie restrykcyjnych diet. Potrzebujesz teraz o ok. 200–300 kcal więcej niż w ostatnim trymestrze ciąży. Ważne też, by dostarczać do organizmu witaminy i składniki mineralne. Dla dziecka jednak nie jest obojętne, czy te kalorie zyskasz, objadając się czekoladą, czy raczej pieczoną rybą z jarzynami. Jedz często: najlepiej 5–6 razy dziennie, za to małe porcje - dzięki temu nie będziesz tyła.

Jadłospis dla karmiącej mamy - śniadanie.

Kliknij w jadłospis, aby go wydrukować.
 

dieta matki karmiącej, dieta karmiącej piersią, jadłospis karmiącej, dieta karmienie piersią

Wypróbuj przepis na owsiankę z jabłkiem.

Redakcja poleca: Dieta kobiety w ciąży nie istnieje! Zobacz, najnowsze zalecenia dietetyka! [WIDEO]
Co powinna jeść kobieta ciężarna, albo karmiąca piersią? Zdaniem dietetyka prawie wszystko, ale z umiarem! Obalamy mity o diecie w ciąży!
Doładuj
Przeładuj