Olimpiada w Pjongczang zbliża się wielkimi krokami. Na 100 dni przed zapaleniem znicza olimpijskiego w sieci pojawił się nowy spot w ramach kampanii "Dziękuję mamo". Procter & Gamble po raz kolejny w bardzo rozczulający sposób dziękuje matkom, które stoją za każdym z olimpijskich sukcesów. Przy okazji poprzednich igrzysk motywem był strach i pocieszenie w dramatycznych sytuacjach życiowych. Najnowsza akcja jest oparta na spocie zatytułowanym "Miłość ponad wszystko".

Reklama

Przeciw uprzedzeniom

Podobnie jak w poprzednich spotach widać kilka historii mam i ich dzieci. Tym razem jednak pociechy muszą się mierzyć z różnego rodzaju uprzedzeniami. Pojawia się temat dziewczynki dorastającej w kulturze, w której kobiecość wyklucza rywalizację, chłopca, którego rodziców ledwo stać na treningi oraz dzieci różnych ras, wyznań i orientacji seksualnych, które w oczach rówieśników są "inne." Mimo że dzieci te są odrzucane przez rówieśników, murem stoją za nimi ich kochające mamy, które wierzą, że wbrew przeciwnościom osiągną sukces.

Widziałaś już nasze konkursy? Sprawdź, jakie świetne nagrody możesz wygrać dla siebie lub dla dziecka!

Matczyna miłość ma moc

Inspiracją do powstania spotu są prawdziwe historie sportowców. Jak wynika z sondażu przeprowadzonego wśród olimpijczyków na potrzeby kampanii, aż 55% z nich w dzieciństwie doświadczyło uprzedzeń. 53% przyznało, że największym wsparciem była właśnie mama. Niemal wszyscy (99%) stwierdzili, że tym, co pomogło im zostać olimpijczykami, było wsparcie ich mam. Film podkreśla rolę mamy jako najważniejszego obrońcy swojego dziecka. To ona dostrzega w dziecku potencjał niezależnie od opinii innych. Celem filmu jest sprowokowanie do rozmowy o uprzedzeniach i o tym, jak mogą one hamować rozwój potencjału ludzi.

Wzruszyły cię poprzednie reklamy w ramach kampanii "Dziękuję Ci, Mamo"? Zobacz najnowszą:

Zobacz także

Trzeba przyznać, że choć spoty "Dziękuję Ci, Mamo" są reklamami wizerunkowymi za każdym razem niosą niesamowity przekaz i wzruszają.

- Mamy świadomość, że możemy wykorzystać nasz głos w dobrej sprawie i zwrócić uwagę na problem zachowań, które hamują ludzki potencjał. Mamy nadzieję, że naszymi działaniami zachęcimy do otwartej dyskusji, a tym samym wpłyniemy na postawy, a może nawet zmienimy zachowania - komentuje Marc Pritchard, global brand officer w koncernie.

Wzruszyła was ta reklama? Napiszcie w komentarzu.

Zobacz także:

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama