
Bebiko 2 NUTRIflor Expert doceniły mamy oraz eksperci – mleko posiada pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka. I co najważniejsze: zdecydowana większość maluszków także bardzo dobrze je toleruje już od pierwszej butelki. Bo szczęście maluszka zaczyna się od brzuszka!
Mleko mamy: naturalna więź, troska i intuicja
Już podczas ciąży kobieta odkrywa mądrość natury, a po narodzinach poznaje wyjątkowe zdolności swojego ciała. Buduje przy tym więź z maluszkiem, wykorzystując swój naturalny instynkt. A natura jest genialna – wyposażyła mleko mamy w najważniejsze składniki wspierające prawidłowy rozwój młodego organizmu. Kobiecy pokarm ma nie tylko najlepszy skład, ale i właściwości – w zależności od wieku maluszka zmienia się pod względem wartości odżywczej. Mamy wiedzą też doskonale, że w pierwszej fazie karmienia mleko jest wodniste, ponieważ jego zadaniem jest zaspokojenie pragnienia dziecka. Następnie pokarm staje się gęstszy i bardziej kaloryczny, dostarczając m.in. więcej tłuszczu.
Bebiko 2: stworzone z myślą o małych brzuszkach
Niestety, nie wszystkie mamy mogą karmić piersią. Wszystkie jednak chcą zadbać o dziecko najlepiej, jak tylko potrafią. Jeśli karmienie piersią jest niemożliwe, mama, po konsultacji z pediatrą, może wybrać mleko, które będzie wspierać prawidłowy rozwój jej malucha. Najbezpieczniej i najzdrowiej wybrać mleko inspirowane naturą, czyli mleko marki Bebiko 2 NUTRIflor Expert, które nie zawiera konserwantów i barwników.
„Kobiecy pokarm to dla marki Bebiko 2 nieustanna inspiracja do tworzenia receptur mlek następnych, które dzięki starannie zbilansowanym składnikom odżywczym wspierają prawidłowy rozwój niemowląt niekarmionych piersią. Zainspirowani naturą chcemy wspierać mamy, które zdecydują się na podawanie dziecku mleka następnego. Jesteśmy dumni z tego, że Bebiko 2 NUTRIflor Expert to najchętniej wybierana marka mleka następnego po 6 miesiącu życia, a 99 proc. mam poleciłoby mleko Bebiko 2 NUTRIflor Expert innym mamom” – mówi Małgorzata Gotkowska, Kierownik marketingu Bebiko 2.
Materiał powstał we współpracy z marką Nutricia.
Zobacz też: