
Często wystarczy drobny gest, aby wesprzeć tych, którzy potrzebują pomocy. Świetną okazją do tego jest włączenie się do akcji charytatywnej marki Endo – Razem Możemy Więcej, wspierającej dzieci w walce z nowotworami. Wystarczy kupić modne koszulki dla całej rodziny z charytatywnej kolekcji. Całkowity zysk z ich sprzedaży trafia do małych podopiecznych Fundacji Spełnionych Marzeń.
Ambasadorką akcji Razem Możemy Więcej jest znana i ceniona aktorka – Magdalena Różczka, współautorka hasła – Razem Możemy Więcej. Ale nie ona jedna! Podopiecznych Fundacji Spełnionych Marzeń wspierają także:
- Anna Dereszowska,
- Szymon Majewski,
- Mateusz Damięcki,
- Laura Łącz,
- Anna Dec,
- Kasia Bujakiewicz,
- Krzysztof Ibisz,
- Maja Bohosiewicz,
- Maciej Stuhr,
- Edyta Herbuś,
- Tomek Ciachorowski,
- Bovska,
- Karolina Pilarczyk.
Koszulki "Razem Możemy Więcej" od Endo można kupić w rozmiarach dla całej rodziny – dostępne są zarówno t-shirty dla dorosłych, jak i niemowlęce body. W kolekcji znalazły się również ekologiczne torby na zakupy. Wszystkie produkty można kupić w promocyjnych cenach na stronie internetowej marki Endo.
Jeśli macie kupić sobie lub komuś bliskiemu prezent, niech to będzie taki dobry T-shirt , torba lub bodziak!
Jak wam się podoba taka kolekcja?
Fot. Lidia Skuza

Jeśli szukasz pomysłu na prezent dla kogoś bliskiego, pomyśl o koszulkach Endo z kolekcji "Razem Możemy Więcej". Dlaczego ten prezent jest wyjątkowy? Pomysł na prezent, który obdaruje podwójnie Wśród oryginalnych, zabawnych t-shirtów, z których słynie marka Endo znajdziemy także wyjątkową, limitowaną kolekcję „Razem Możemy Więcej” . To charytatywny projekt Endo organizowany dla Fundacji Spełnionych Marzeń. Kupując specjalną koszulkę, obdarowujemy podwójnie! Po pierwsze mamy niebanalny upominek dla kogoś bliskiego, a po drugie wspieramy potrzebujące dzieci, dotknięte chorobami onkologicznymi. Endo dla każdego Uniwersalne koszulki „Razem Możemy Więcej” są dostępne w rozmiarach dla całej rodziny – od niemowlęcego body po duże rozmiary dla dorosłych. Często potrzeba bardzo niewiele, by zrobić coś Wielkiego. Całkowity zysk ze sprzedaży kolekcji zostanie przekazany dla małych podopiecznych Fundacji i pomoże spełniać ich gwiazdkowe marzenia! Przeczytaj więcej o akcji na: ENDO.pl

Lato to czas, który sprzyja poznawaniu nowych miejsc. Jak wiadomo, podróże – te dalekie i te całkiem bliskie, to najlepszy sposób na pobudzenie naturalnej kreatywności. Z tej okazji Endo, które od zawsze zachęca rodziny do wspólnego spędzania czasu i aktywnego wypoczynku, przygotowała specjalny konkurs. Koszulki z kultowymi hasłami od lat stanowią wyróżnik polskiej marki. Oryginalne, nieszablonowe grafiki Endo uwodzą nas swoją bezpretensjonalnością i humorem. Dziś Wasza kolej by znaleźć dla nich ciekawy kontekst. Użyjcie wyobraźni i oczarujcie nas swoimi wakacyjnymi pomysłami! Na czym polega zadanie konkursowe? Wybierz koszulkę Endo, która najbardziej oddaje Twój charakter Złap fajny kontekst! Zrób zdjęcie lub narysuj, przygotuj kolaż czy też wyklej z plasteliny pracę przedstawiającą koszulkę Endo w otoczeniu, które najlepiej odwzoruje grafikę na wybranym T-shircie. Forma plastyczna dowolna! Przejrzyj kolekcje Endo i zainspiruj się! Może zrobisz zdjęcie nad morzem w koszulce w paski z kolekcji „Marinero”? A może narysujesz T-shirt z żyrafą w otoczeniu zwierząt z ZOO? Liczymy na Waszą kreatywność! W dniach 18 lipca - 14 sierpnia poproś Mamę lub Tatę o dodanie zdjęcia lub skanu pracy i uzupełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie konkursowej endo.pl. Do wygrania weekendowe wycieczki dla całej rodziny, bony na zakupy na endo.pl oraz zestawy kosmetyków dziecięcych Ziaja Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez Komisję konkursową Endo. Ogłoszenie wyników 24 sierpnia 2018. Nagrody: I miejsce: weekendowy pobyt w Hotelu Narvil**** dla całej rodziny II miejsce: weekendowy pobyt w Zamku Gniew *** dla całej rodziny III miejsce: bon na zakupy na endo.pl o wartości 1500 zł IV - X miejsce: bony na zakupy na endo.pl o wartości: 100 zł Wyróżnienia: 50 zestawów kosmetyków dziecięcych Ziaja...

Na szczęście nie musimy znać wszystkich języków świata, aby czuć się swobodnie za granicą. Wystarczy, że będziemy mówili po angielsku. Jak wynika z raportu sporządzonego przez prof. Ulricha Ammona z Uniwersytetu w Düsseldorfie, dla ponad 500 mld ludzi angielski jest językiem ojczystym, a kolejne 1,5 mld osób uczy się go na co dzień w szkołach, na kursach lub samodzielnie (źródło: https://www.wprost.pl/nauka-i-technika/10093266/jaka-jest-przyszlosc-jezyka-angielskiego-w-europie-i-na-swiecie.html). Warto też wykorzystywać nietypowe metody uczenia się angielskich słówek i zwrotów. Zabawne słowa i zabawa słowami Poznawanie języków obcych jest tym łatwiejsze, im bardziej nauka nas interesuje, wciąga i bawi. Niektórzy więc, zamiast „wkuwać” słówka i gramatyczne regułki, wolą oglądać obcojęzyczne filmy, czytać książki, słuchać piosenek, rozmawiać. Większość ludzi, bo prawie 70%, to wzrokowcy, którzy szybciej zapamiętują zwroty w innych językach, na przykład po angielsku, gdy je widzą (źródło: http://www.webidea.pl/poznaj-sekret-tresci-wizualnych/). Można wypisać je sobie na kartkach i powiesić w pokoju albo… nosić na koszulkach czy bluzach. Odzież z obcojęzycznymi napisami właśnie wprowadza na rynek Endo. Nadruki na ubraniach to od zawsze znak rozpoznawczy tej firmy. Nigdy nie umieszczano tam tekstów banalnych i przypadkowych. Wprost przeciwnie – z założenia miały być one zabawne, przełamywać schematy i poruszać tematy tabu. Grafiki przygotowywali znani plastycy, dlatego ubrania wpadały w oko, a hasła umieszczone na nich długo pozostawały w pamięci. „Nie mów do mnie misiu”, „Będę grzeczny… od jutra”, „100% urwisa”, „100% aniołka”, „Mama nie zawsze ma rację” to jedne z najpopularniejszych i najbardziej lubianych. Te kultowe teksty Endo znają już chyba wszyscy, a...