bieg czas na wzrok

Ruszyła rejestracja na 2. Charytatywny Bieg Czas Na Wzrok. Pomóż podopiecznym SOS Wiosek Dziecięcych i rodzin zastępczych!

Już dziś zapisz się na 2. Bieg Czas Na Wzrok! W tym roku wydarzeniu przyświeca jeden cel: pomoc SOS Wioskom Dziecięcym i rodzinom zastępczym. Organizator przekaże tyle par okularów korekcyjnych dzieciom, ilu zawodników weźmie udział w Biegu Głównym.
bieg czas na wzrok
2. Bieg Czas Na Wzrok odbędzie się 12 października o godz. 13:00 w Miasteczku Wilanów. Zawody zostaną rozegrane na dystansie 5 km.

Pomoc dzieciom z SOS Wiosek dziecięcych i rodzin zastępczych

Charytatywny charakter imprezy podkreśla wspólny cel – pomoc dzieciom. Organizatorzy przekażą dzieciom z SOS Wiosek Dziecięcych i rodzin zastępczych tyle par okularów korekcyjnych, ilu zawodników weźmie udział w Biegu Głównym. 1 uczestnik = 1 para okularów dla dziecka! 
Pomysł jest kontynuacją zainicjowanego przez Grupę Essilor programu Zobacz Lepszą Przyszłość. W ramach akcji pracownicy firmy przeprowadzają przesiewowe badania wzroku w domach dziecka.

Atrakcje w Miasteczku Biegowym

Wydarzeniu towarzyszyć będzie szereg atrakcji rodzinnych – zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Każdy będzie mógł poddać się bezpłatnemu badaniu przesiewowemu wzroku. Z myślą o rodzinach, Organizatorzy zadbają także o przygotowanie strefy rekreacji z animacjami dla najmłodszych, strefy gastro oraz strefy chill out. Dzieci będą mogły również wziąć udział w towarzyszącym imprezie Biegu Dla Dzieci w czterech kategoriach wiekowych (5-7 lat, 7-9 lat, 9-13 lat oraz 13-15 lat), na trzech dystansach: 50 m, 150 m, 200 m oraz 300 m.
Po wręczeniu nagród najlepszym biegaczom odbędzie się również występ Magdy Beredy – jednej z najpopularniejszych śpiewających YouTuberek – oraz koncert Staszka Karpiela-Bułecki z zespołem Future Folk. 

Rejestracja na 2. Bieg Czas Na Wzrok potrwa do 30 września 2019 r. Program wydarzenia dostępny jest na: www.bieg.czasnawzrok.pl.

Pomysłodawcą i organizatorem 2. Rodzinnego Biegu Czas Na Wzrok jest Grupa Essilor – lider w produkcji rozwiązań korygujących wzrok, reprezentowana przez Essilor Polonia, JZO, JAI KUDO, Essilor Optical Laboratory Poland. Sponsorem Głównym jest firma Bausch+Lomb ULTRA(r), producent szkieł kontaktowych, a Partnerem wydarzenia Dzielnica Wilanów.
 

 
Redakcja poleca: Grzeczne dzieci 1 - Kampania GADKI Fundacji Dzieci Niczyje
Wystartowała kampania edukacyjna GADKI przeciw wykorzystywaniu seksualnemu dzieci. Zobacz pierwszy z pięciu filmów promujących tę kampanię.
Doładuj
Przeładuj