„Biegasz jak dziewczyna” albo „rzucasz jak dziewczyna” to obraźliwe określenia, które nie tylko słyszymy, ale których również używamy. Always wprowadza nową kampanię, która ma zmienić negatywne postrzeganie słów „jak dziewczyna” i spowodować, by były odbierane jako komplement . Globalna kampania ma sprawić, że dziewczęta wkraczające w wiek dojrzewania poczują się dumnie i pewnie podczas robienia czegoś #JakDziewczyna. Przeczytaj też: Wychowanie dziecka, a płeć W ramach kampanii #JakDziewczyna, Always podjął współpracę z wielokrotnie nagradzaną reżyser filmów dokumentalnych – Lauren Greenfield i przeprowadził eksperyment, który miał na celu pokazanie jak ludzie w różnym wieku interpretują słowa „Jak Dziewczyna”. Film nagrany przez Lauren Greenfield dokładnie pokazuje, jak ludzie w różnym wieku interpretują słowa: “jak dziewczyna” . Młode dziewczynki w wieku od 5 do 13 lat, poproszone o pokazanie jak rzuca, biega i walczy dziewczyna, robiły to odważnie i z pełnym zaangażowaniem. Pojawiły się silne machnięcia rękami i kopnięcia karate. Starsze dziewczyny pokazywały negatywny stereotyp – 20-letnia dziewczyna biegająca w maratonach, niezręcznie wymachiwała na boki nogami i drwiąco wyrażała niepokój o swoje włosy, chcąc pokazać „bieganie jak dziewczyna”. Inna 19-latka zaczęła trzepotać rękami, aby zademonstrować „walkę jak dziewczyna”, a 14-letnia siatkarka niepewnie ruszyła ręką, aby pokazać „rzut jak dziewczyna”. Wystarczyło jednak kilka słów, lekkie wsparcie i każdy z uczestników spojrzał na zwrot „jak dziewczyna" z zupełnie innej perspektywy. Zobacz też: Ty też wyglądasz lepiej niż myślisz W mojej pracy dokumentalistki byłam świadkiem kryzysu pewności siebie i negatywnego wpływu stereotypów na dziewczęta – mówi Greenfield. Kiedy słowa „jak dziewczyna” oznaczają coś złego, staje się to...
12 gwiazd w kampanii społecznej „Projekt Test: Pokolenie Minus”.
Czytaj więcej o Pokoleniu Minus >>
12 gwiazd w kampanii społecznej „Projekt Test: Pokolenie Minus”.
Czytaj więcej o Pokoleniu Minus >>
12 gwiazd w kampanii społecznej „Projekt Test: Pokolenie Minus”.
Czytaj więcej o Pokoleniu Minus >>
12 gwiazd w kampanii społecznej „Projekt Test: Pokolenie Minus”.
Czytaj więcej o Pokoleniu Minus >>
12 gwiazd w kampanii społecznej „Projekt Test: Pokolenie Minus”.
Czytaj więcej o Pokoleniu Minus >>
12 gwiazd w kampanii społecznej „Projekt Test: Pokolenie Minus”.
Czytaj więcej o Pokoleniu Minus >>
12 gwiazd w kampanii społecznej „Projekt Test: Pokolenie Minus”.
Czytaj więcej o Pokoleniu Minus >>
12 gwiazd w kampanii społecznej „Projekt Test: Pokolenie Minus”.
Czytaj więcej o Pokoleniu Minus >>
12 gwiazd w kampanii społecznej „Projekt Test: Pokolenie Minus”.
Czytaj więcej o Pokoleniu Minus >>
12 gwiazd w kampanii społecznej „Projekt Test: Pokolenie Minus”.
Czytaj więcej o Pokoleniu Minus >>