13 edycja akcji „Podaruj Dzieciom Słońce”

Ruszyła trzynasta edycja akcji „Podaruj Dzieciom Słońce” organizowanej przez firmę Procter & Gamble oraz Telewizję POLSAT.

Podczas tegorocznej kampanii, której hasło brzmi: „Twój wybór pomaga chorym dzieciom” zbierane są pieniądze pozyskane ze sprzedaży produktów marki następujących marek: Vizir,  Bonux, Lenor, Fairy, Dreft, Wella, Naturella, Gillette, Ariel, Pantene  Pro-V, Head & Shoulders, Pampers, Always, Blend-a-Med. Środki przeznaczone zostaną na dofinansowanie leczenia dzieci będących pod opieką Fundacji POLSAT.

„Podaruj Dzieciom Słońce” to coroczna akcja, której celem jest uzyskanie środków na pomoc chorym dzieciom. Tegoroczna edycja zachęca do udziału hasłem „Twój wybór pomaga chorym dzieciom”. Każdy konsument kupujący w okresie od 1 września do 24 grudnia 2011 r. produkty produkty oznaczone słoneczkiem przyczyniają się do sfinansowania leczenia dzieci znajdujących się pod opieką Fundacji.

Już po raz trzeci akcję „Podaruj Dzieciom Słońce” wesprze Związek Harcerstwa Polskiego. W październiku i listopadzie Harcerska Szkoła Ratownictwa przy ZHP przeprowadzi cykl szkoleń z zakresu zasad udzielania pierwszej pomocy. Warsztaty te będą organizowane w wybranych hipermarketach na terenie całej Polski. Szkolenia przeprowadzone przez harcerzy w trakcie dwóch poprzednich edycji cieszyły się wielką popularnością – wzięło w nich udział łącznie ponad 130.000 osób. Dokładne informacje na temat miejsc i terminów szkoleń będzie można znaleźć na stronie www.podaruj.pl oraz na profilu akcji na Facebooku.

Akcja „Podaruj Dzieciom Słońce” jest pierwszą w Polsce i jedną z największych prowadzonych obecnie w naszym kraju inicjatyw marketingu społecznie zaangażowanego. Marketing społecznie zaangażowany polega na przeznaczaniu przez firmę części przychodów ze sprzedaży na cel społeczny. Koncepcja akcji jest bardzo prosta i nie wymaga od konsumentów żadnych dodatkowych wysiłków czy nakładów.

W ramach dotychczasowych dwunastu edycji „Podaruj Dzieciom Słońce” zebrano ponad 58 milionów złotych. Pieniądze te zostały w całości przeznaczone na zakup leków i sprzętu medycznego. 
W latach 1999-2007 dochód z akcji przeznaczony został na rozwiązanie konkretnych problemów placówek pediatrycznych. Wspólnie wyposażyliśmy 232 oddziały dziecięce i ośrodki specjalistyczne.
 Za tę sumę Fundacja POLSAT zakupiła między innymi nowoczesną aparaturę medyczną wykorzystywaną do leczenia chorób nowotworowych u dzieci oraz sprzęt ratujący życie i zdrowie wcześniaków i dzieci poszkodowanych w wypadkach. Pomoc otrzymały także dzieci niewidome i niedowidzące, które skorzystały z dofinansowania na zakup sprzętu rehabilitacyjnego oraz specjalistycznych pomocy dydaktycznych. Za środki zebrane podczas akcji Fundacja stworzyła między innymi Dziecięce Centrum Oparzeniowe przy Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie, a także wsparła rozbudowę Oddziału Hematologicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Lublinie.
 W latach 2008-2010 zebrane środki zostały przekazane na leczenie, rehabilitację, zakup sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla 5 658 chorych dzieci – podopiecznych Fundacji POLSAT.

Redakcja poleca: HIV a ciąża - jakie jest ryzyko zakażenia dziecka? Wywiad z ekspertem
HIV w ciąży to nie wyrok! Dr Ernest Kuchar wyjaśnia, że odpowiednio wykryty i leczony wirus HIV zmniejsza niemalże całkowicie ryzyko przeniesienia się wirusa na dziecko.
Oceń artykuł

Ocena 5 na 1 głos

Zobacz także

Popularne tematy