Lidlaki kontra Świeżaki
fot. Lidl

Lidlaki kontra Świeżaki – co wybierze Twój maluch?

Od poniedziałku w Lidlu będzie można zdobyć pluszowe warzywa. Coś Wam to przypomina?
Lidlaki kontra Świeżaki
fot. Lidl
Lidl nie pozostaje dłużny Biedronce. Oba dyskonty tego samego dnia, 28 sierpnia, czyli już w najbliższy poniedziałek, rozpoczynają akcje promocyjne, których głównym założeniem, oprócz przyciągnięcia klientów rzecz jasna, jest zachęcanie dzieci do spożywania owoców i warzyw. I tak „Lidlaki z Ryneczku” oraz Gang Świeżaków będą do zdobycia, ale na różnych zasadach.

W Lidlu będzie taniej?

Niemiecka sieć postanowiła wyprodukować jabłka, marchewki, pomidory, brokuły, banany oraz śliwki. Wszystkie w atrakcyjnej cenie 9,99 zł. Nie ma specjalnych zasad, które określałyby kto może zakupić maskotkę, a kto nie. Klienci, którzy mają rozwinięty zmysł łowcy nie będą zatem usatysfakcjonowani i pewnie potraktują Lidlaki jako nowy produkt do zakupu. Cena jest jednak kusząca, a same pluszaki wyglądają bardzo podobnie do tych dostępnych w Biedronce. Akcja potrwa od 28 sierpnia, a zabawki można kupić nawet najmłodszym dzieciom, ponieważ spełniają normę EN 71, zapewniającą bezpieczeństwo użytkowania, szczególnie jeśli chodzi o barwniki użyte przy ich produkcji. Jak zapewniła PR Manager sieci sklepów Lidl, Aleksandra Robaszkiewicz, akcja powstała na prośbę samych klientów.
 
Zobacz także: Ukochana promocja dzieciaków wraca do sklepów!
Redakcja poleca: Piniata – jak ją zrobić? Instrukcja krok po kroku (film)
Piniata to coraz popularniejszy element dziecięcych przyjęć. Przedstawiamy prosty sposób, jak samodzielnie zrobić efektowną piniatę. Choć nie jest to skomplikowane, warto zabrać się do pracy z odpowiednim wyprzedzeniem, aby piniata zdążyła wyschnąć.

Biedronka za to zachęca do kupowania zdrowej żywności?

Portugalczycy zostawili dokładnie te same zasady, które w poprzedniej gangsterskiej akcji przyniosły im niezwykłą popularność. Jest jednak mała zmiana. Świeżaki będzie można kupić po zebraniu 30 pkt. i będą wówczas kosztowały 19,90 zł. Po uzbieraniu 60 pkt. otrzymamy je za darmo. Poprzednio można było kupić pluszowe warzywa i owoce również bez konieczności udziału w programie lojalnościowym. Tym razem tak nie będzie. Oprócz dotychczasowych maskotek pojawią się również nowe, takie jak: groszek, rzodkiewka, kalafior i borówka. Dodatkowe punkty otrzymuje się wtedy, kiedy na liście zakupów znajdują się warzywa i owoce i to faktycznie przekonuje do zakupu warzyw i owoców, chociaż aby otrzymać pluszaka za darmo, trzeba robić zakupy w Biedronce często i za minimum 40 zł.
 
Która akcja według Was jest fajniejsza?
 
Źródło: wirtualnemedia.pl
Oceń artykuł

Ocena 4 na 5 głosy

Zobacz także

Popularne tematy